Tietoa meistä

Elämäniloa ja voimaa

Senioriliiton teemana on 2024 eläniloa ja voimaa. Jos olet eläkkeellä tai piakkoin jäämässä eläkkeelle, niin olet tervetullut liittymään joukkoomme ja osallistumaan yhdistyksemme toimintaan.

Jäsenenä voit osallistua toimintamme edelleen kehittämiseen ja sitä kautta lisätä omaasi ja muiden senioreiden viihtyisyyttä. Lisää jäsenyydestä.

Yhteisiin jäsentapaamisiimme kokoonnumme kuukausittain. Hankimme jäsentilaisuuksiin alustajiksi ikäihmisiä kiinnostavia asiantuntijoita elämän eri aloilta.

Teemme teatteri- ym. retkiä mm. lähialueella toimiviin yrityksiin ja kulttuurihistoriallisiin tapahtumapaikkoihin sekä muihinkin jäsenistöämme kiinnostaviin kohteisiin.

Yhteistyötä

Alueemme muiden senioriyhdistysten kanssa teemme yhteistyötä erilaisten teematapahtumien ja retkien järjestämisessä.  Osallistumme myös piirin järjestämiin jäsentapahtumiin ja tilaisuuksiin.